В продължение на седмици HTC ни подготвя за нещо, което ще се случи на 12 януари, а сега благодарение на небезизвестния Евън Блас имаме на разположение два промо клипа, които показват какво е подготвила тайванската компания за потребителите.

В първото видео ще видите CMF кухнята (Color Material Finish Kitchen) на HTC, където се експериментира с различни дизайни, текстури и цветове на телефони. Но най-интересната част е запазена за накрая, където виждаме Vive-брандиран телефон. Това веднага ни препраща към връзката с очилата за виртуална реалност на компанията.

 

 

Клипът заклеймява липсата на оригиналност в дизайна на модерните телефони и ни дава да "надникнем" в трите начина, с които HTC ще добави нововъведения в тази област: "химия", "супер влакна" и "лакмус". Изглежда, че компанията експериментира с цветове и нови покрития, които са далеч от сребърните, черните и златистите „модерни“ акценти, които са толкова разпространени днес.

Във втория промо клип виждаме нов начин за взаимодействие със смартфона. Така нареченият интерфейс за "страничен контрол", който видяхме в концепцията на HTC Ocean, тук е приложен на практика. Виждаме как мъж подава телефон на приятелката си и тя с няколко „странични“ жеста избира прекия път към камера приложението, за да направи селфи. Ако си спомняте, видеото на HTC Oceаn изтече през септември 2016 г., но не знаехме дали то е реално, или е просто дизайнерска заигравка.

 

 

С нетърпение очакваме анонса на HTC на 12 януари, за да разберем подробности за нововъведенията на HTC.

 

Прочетете и това: Заплашени от огромните поръчки на Apple, производители създадоха консорциум за AMOLED панели