Nokia създаде сферичната камера OZO, за да се конкурира с устройства като Oculus Rift, но, уви, нещата не вървят както компанията иска. Въпреки че не се налага да се конкурират с множество VR очила, Nokia е решила да спре да развива OZO и съкращава 310 работни места в този процес. Nokia заяви, че "по-бавното от очакваното развитие на VR пазара" я принуждава да оптимизира своите инвестиции във виртуалната реалност. Сега тя планира да се съсредоточи върху своите цифрови здравни проекти и по-специално тези, които се отнасят за Withings.

Nokia представи OZO камерата през 2015 г. с цена от 60 000 щатски долара. Тази цена беше доста ясен знак, че камерата е насочена към професионалистите. И въпреки, че Nokia намали цената на 45 000 долара, това не помогна особено.

Тагове: