Activision Blizzard придоби King Digital Entertainment, студиото зад Candy Crush Saga. Сделката е на стойност 5.9 милиарда долара и дава на Activision Blizzard достъп до около половин милиард потребители. King успя да изгради една от най-големите мрежи от играчи във Facebook и на мобилни устройства – за третото тримесечие на 2015 г. компанията има 474 милиона активни играчи на месец.

Activision Blizzard очевидно търси добра стратегия за пробив на пазара с мобилни игри – към момента едва 5% от приходите на гейминг гиганта идват от мобилния сектор. Компанията се фокусира предимно върху конзолните и PC заглавия. Activision притежава популярния франчайз Call of Duty, а след сливането с Blizzard през 2008 г. и заглавия като World of WarCraft и StarCraft.

Знаете ли, че геймърите са по-социални и позитивни от тези, които не играят?