Лабораторията за AI изследвания на Google - Deep Mind - и гейминг гигантът Blizzard обявиха новото си партньорство за развитие на AI технологиите. Двете компании пуснаха за свободен достъп инструменти за акселерация на AI изследвания чрез използване на стратегията в реално време - StarCraft II.

Туулсетът носи името SC2LE и включва: създадено от Blizzard API за машинно обучение; итерацията на PySC2 тулсета на DeepMind с отворен код; 65 000 записа на разигравания в StarCraft II, чиято цифра ще се повиши до повече от 500 000 през следващите няколко седмици и чиято цел е да захрани изкуствения интелект с множество примери за предполагаеми изходи от разиграванията и развиване на стратегии; миниигри, които да тестват способностите на изкуствения интелект при извършването на специфични задачи в StarCraft II, като събиране на минерали и контрол на единици; и общ доклад на Blizzard и DeepMind, описващ условията и първоначалните очаквани резултати от представянето на изкуствения интелект. 

Учените от DeepMind казват: "Една от причините за дълголетието на StarCraft е богатият, мултислоен геймплей, който прави условията на играта идеални за AI изследвания".