Шумът около Bitcoin намаля в последните няколко месеца, но това не означава, че валутата не продължава да е също толкова интересна.

Спорно е дали бъдещето на икономиката принадлежи на криптовалутите, но BitPay, една от ключовите компании в Bitcoin средите, смята, че инициативата има нужда от по-сериозен маркетинг. Компанията обяви, че спонсорира един от по-малките турнири по американски футбол на ESPN Events, благодарение на което St. Petersburg Bowl ще се нарича Bitcoin St. Petersburg Bowl до през 2016 г. Горе може да видите официалното лого на събитието.

Макар да не звучи като много, събитието ще помогне на Bitcoin да достигне до много повече обикновени потребтели, които не са запознати с криптовалутите. "B"-то на Bitcoin ще бъде навсякъде, включително на камери, мърчъндайз и други.

Смятате ли, че спонсорството ще помогне на Bitcoin да се популяризира отвъд технологичните среди?