След успешните си доставки на храна и малки пакети, Uber ще стартира и собствена платформа за шопинг, придружена с доставка. За реализацията на услугата, която очакваме да видим официално през септември или октомври, Uber си партнира с големи вериги магазини и модни брандове. По непотвърдени данни, става въпрос за луксозни дрехи, бижута, аксесоари и козметика. Дебютът на услугата вероятно ще бъде в Ню Йорк, а първото разширение на платформата се очаква скоро след това в Сан Франциско.

Uber няма да се фокусира ексклузивно върху премиум сегмента – според някои слухове компанията планира и партньорства с множество местни вериги и независими магазини, за да осигури по-разнообразни стоки и по-бързи доставки. Въпреки че от Uber отказаха да дадат официален коментар, първите партньорства между компанията за превози и големи вериги магазини са вече факт.

Видяхте ли Uber автомобилите, вдъхновени от Mad Max?