Изглежда Yahoo не се чувстват особено притеснени от създалото се около тях положение в следствие на офертата от Microsoft. Днес компанията обяви, че e факт покупката на Maven Networks.

Днес стана ясно, че двете компании са сключили сделка за закупуване на Maven Networks от страна на Yahoo на цената от 160 милиона долара. Maven Networks разработват онлайн видео платформа, с която пренасят видео излъчването по интернет на ново ниво. Основното им занимание е в сферата на онлайн видео рекламирането. Сделката ще помогне на Yahoo да навлезе в видео-рекламният бизнес, като ще снабдява с решения в тази сфера практически всички, в това число и настоящите клиенти на Maven - Fox News, Sony BMG, CBS Sports, Financial Times и други.
"Видео рекламата е един от най-бързо развиващите се дялове на онлайн пазара и Maven са идеални за развитиено на стратегия на Yahoo, да предлага видео решения и да допринася за ефективността на видео рекламата в интернет. Това е голяма победа за издатели, рекламодатели, клиенти и най - вече за Yahoo" - казва Hilary Schneider, изпълнителен вице-президент на Yahoo.

Тагове: