Pulse е един от популярните четци за новини и важен конкурент на Flipboard. Пазарът на подобни платформи става изключително интересен с наближаващата смърт на Google Reader, повече за което може да прочетете в нашата подробна статия тук.

Професионалната социална мрежа LinkedIn обяви, че купува Pulse, за да го превърне в част от изграждащата се в момента платформа за предоставяне на релевантно съдържание. Както вероятно сте забелязали, ако използвате LinkedIn, социалната мрежа се опитва да се превърне в цялостен портал, който потребителите да посещават ежедневно. В момента тя има сериозен проблем - въпреки относително голямата си потребителска база, ангажираността на посетители е слаба, особено в сравнение с тази на Facebook.

Според AllThingsD сделката е на стойност 90 милиона долара. Съдбата на приложението Pulse остава неясна. Двете страни отказват да коментират дали то ще бъде убито.

Какво е вашето мнение?

Тагове: