Миналата есен музикалната стрийминг услуга Pandora демонстрира ново и опростено лого с буквата Р. Проблемът - дизайнът му има естетически прилики с това на PayPal и компанията за дигитални разплащания не е доволна.

Сега адвокатите на PayPal са завели съдебно дело, като в иска си те обрисуват Pandora като вървяща надолу технологична компания с лош бизнес модел и бързо изчерпваща се популярност, която като нищо може да прибегне до умишлено объркване на потребителите.

"Тя се отказа от дългогодишното си лого и се опита да се прикрепи до все по-популярното лого на PayPal в опит да достигне конкурентите си", се казва в иска, цитиран от The Verge.

Казусът е интересен с това, че показва и високото мнение на PayPal за себе си. Да, вероятно средният потребител има повече полза от PayPal като разплащателна услуга, отколкото от Pandora като музикална такава, но критиката на PayPal е изненадващо агресивна за корпоративно дело. Да не говорим, че самата PayPal в продължение на 13 години бе в сянката на eBay, преди двете най-сетне да се разделят през 2015 г.

Тагове: