Според информация на The Wall Street Journal (WSJ) Facebook ще навлезе нова ниша - онлайн телевизията. За разлика от досегашните инициативи на компанията новият й проект е специално стрийминг приложение за телевизионни приемници (TV boxes).

За разлика от досегашните инициативи на компанията новото приложение ще има за приоритет видео съдържанието, а не просто показване на потока от новини. Освен това Facebook преговаря с различни медийни компании, за да предостави разнообразно съдържание в тв стил, вариращо от спортни предавания до забавни програми. Естествено, както при всяка телевизия в приложението ще работи рекламна платформа, която ще осигурява средства за съществуването на „телевизионната“ услуга.

Според източниците на WSJ Facebook разработва новата телевизионна платформа от години. Днес това има доста повече смисъл, тъй като видеото става все по-съществена част от социалната мрежа и потребителите могат да припознаят услугата като ново поколение телевизия. Засега не е ясно каква роля ще играе съдържанието, генерирано от потребителите в новото приложение, нито за кои устройства ще се появи. Първата му спирка обаче е най-логично да е Apple TV.

 

Прочетете и това: Microsoft подготвя алтернатива на Chrome OS на Google, наречена Windows 10 Cloud?