Ако мразите т.нар. pop-up реклами, със сигурност не сте единствените. Но пък ако напоследък сте забелязали по-малко от тези досадни изскачащи реклами, то значи новата стратегия на Google има успех.

Интернет гигантът започва да уведомява директно сайтовете, които предлагат реклами, считани за дразнещи от повечето потребители.

След това тези страници могат да прегледат своя Ad Experience Report, където ще видят скрийншотове на омразните реклами в действие и ще научат повече подробности за това, какво не харесват хората в тях.

Pop-up рекламите категорично са начело в списъка, тъй като са може би най-универсално мразеният вид реклами. Според проучване на Coalition for Better Ads обикновено те са това, което кара хората да престанат да посещават даден сайт или да инсталират блокиращ рекламите софтуер.

Освен това Google ще уведомява сайтовете, ако техните мобилни версии са прекалено претрупани и трудни за навигиране заради реклами. Там освен изскачащите реклами проблем е и чистото количество съобщения, побрани на малкия екран на телефона.

Тагове: