Най-новият филм на Marvel е не само впечатляващ като зрелище и финансови резултати, но и стимулира неимоверно интереса към практически всичко, което носи златната марка, пише Venture Beat.

След пускането на "Капитан Америка: Войната на героите" през миналия месец мобилни игри като Marvel Future Fight отчитат много високи нива на популярност в Google Play Store и Apple App Store; нейните приходи са скочили с над 300 процента спрямо периода преди премиерата на филма. Свалянията на бойната игра Marvel Contest of Champions са се увеличили с 50 процента и тя достигна до 7-о място в списъка с най-печелившите игри за мобилната платформа на Apple. Свалянията на социалната симулация Marvel Avengers Academy пък са скочили с 200 процента.

Приложението на дигиталния магазин за комикси на Marvel е станало второто най-печелившо приложение в раздела за книги, а свалянията през него са се увеличили с 98 процента. Накрая посещенията на официалния сайт Marvel.com пък са станали два пъти повече спрямо двуседмичния период преди излизането на филма.

Виж още: Хорър класиката "Хелоуин" се завръща на голям екран