В последно време Uber попадаше често в новините, но една причина, поради която ставаше това, със сигурност не бяха положителните развития в компанията. И въпреки това ново проучване показва, че хората под 30-годишна възраст са избрали компанията за споделено пътуване като най-подобряващата се марка.

Това показва анкетата на YouGov BrandIndex, според която цели 26 процента от запитаните са били клиенти на Uber - т.е. използвали са услугите ѝ в последните 60 дни.

Те очевидно са доволни от видяното и не се притесняват от факта, че компанията в момента няма няколко ключови висши ръководители, както и че досегашният ѝ шеф Травис Каланик напусна безславно поста си.

Очевидно е, че младите потребители са особено пристрастни към технологичните марки. На второ място в подреждането е Instagram, а на трето се нарежда Lyft. Snapchat, Twitter, WhatsApp и Spotify също намират място в топ 10.

Тагове: