OnePlus за пореден път демонстрира странните си наклонности по отношение на рекламните кампании. За да отпразнува вчерашния Св. Валентин - празника на любовта - компанията реши да подари два "персонализирани" телефона на участници в състезанието #lickoflove. 

За да рекламира инициативата, OnePlus публикува реклама, която показва как хора буквално облизват телефоните си, сексуализирайки технологията. 

Това всъщност не е първият път, в който OnePlus ни "изненадва" с подобна рекламна кампания. Преди време компанията стартира конкурс, специално предназначен за жени. От нежния пол се очакваше да бъде качено селфи, за да бъде спечелен телефон на гиганта. От компанията предупредиха, че искат снимки на "жени, без голи снимки". Това беше разтълкувано като сексистко, защото намеква, че жените са готови да се съблекат само, за да спечелят телефон. 

Прочетете: Apple промотира спортуването в новата реклама на Apple Watch Series 2

Тагове: