По-рано днес влогърът Емил Конрад обяви във Facebook страницата си пускането на колекция стикери във Viber. Стикерите включват лика на един от най-популярните българи в YouTube, както и неговото алтер его Силвето. Колекцията е от 20 стикера, които могат да се изтеглят безплатно през магазина за стикери на Viber.

Емил Конрад стартира влога си през 2006, когато е едва на 17-годишна възраст. Десетилетие по-късно той е най-успешният влогър в България с над 200 хил. абонати в YouTube и близо 300 хил. фенове във Facebook. В началото на миналата година Конрад привлече по-голямо медийно внимание с премиерата на дебютната си книга, която предизвика огромни опашки от тийнейджъри пред книжарниците в страната.

Това е поредната инициатива на Viber, с която приложението за обмяна на бързи съобщения се опитва да се наложи на българския пазар. Първият ход в тази посока беше партньорството на Viber с Мтел от края на миналата година, с което абонатите на телекома получиха безплатно десетки пакети със стикери. С това партньорство приложението показва стремеж да достигне до по-младите потребители, които са и сред основните фенове на Емил Конрад.

http://viber.com/stickers/emilconrad_bgПреди малко бяха пуснати стикерите ми за Viber. Всеки от вас, който има приложението може да влезе в sticker market-а и да си ги свали. Напълно безплатни са. ;)

Posted by Emil Conrad on Thursday, 25 February 2016

Това вероятно не е последното подобно партньорство за Viber. Още при встъпването си в длъжност през август миналата година генералният директор на компанията за Централна и Източна Европа Атанас Райков заяви намерението си да предложи локализирана маркетингова стратегия и съдържание у нас.

Прочетете и това: Viber кани хората с креативно мислене да създадат оригинални стикери