Amazon от известно време експериментира с физически магазини, но представяте ли си какво щеше да бъде, ако онези почти половин милиард продукти, които компанията продава, са разположени в един огромен търговски обект?

Подобно чудо ще бъде с площ над 4 милиона кв.м и ще покрива повече от 38.8 кв.км, което е около две трети от Манхатън - и всичко това, без изобщо да вземем предвид необходимите за паркиране места.

Това е само един от забавните примери, които Cloud Storage Buzz дава с някои от големите онлайн услуги, ако те използваха физически пространства, за да предлагат продуктите си.

Ако всички филми в каталога на Netflix се предлагат в луксозен магазин като тези от вече фалиралата верига Blockbuster, ще ви трябва сграда около 7 милиона пъти по-голяма от един такъв магазин. Или горе-долу колкото площта на Детройт.

Още по-шашкащи са числата при водещата стрийминг услуга Spotify. Физически магазин, който може да побере поне една бройка от всеки от 2.5-те милиона албуми в нейния каталог за всеки от 100-те милиона абонати (или 250 трилиона CD-та) ще се нуждае от площ, по-голяма от цяла Гърция, която е над 165 000 кв.км.