Тази седмица се случи нещо много интересно - Uber актуализира своето лого и брандинг, разделяйки се с добре познатото “U”. Ако все още имате инсталирано мобилното приложение на Uber, въпреки че услугата за момента е забранена в България, ще видите един нов интересен дизайн.

Uber заяви, че иска да направи по-лесно добавянето на допълнителни продукти към портфолиото си с течение на времето. Напоследък компанията агресивно разширява съседни услуги като доставка на храна, така че обяснението има известен смисъл.

В прессъобщение самият изпълнителен директор на Uber Травис Каланик казва, че новата марка "празнува нашата технология в градовете, които обслужваме", и изоставя резкия черно-бял външен вид в полза на приглушени цветове, които се различават в зависимост от региона. "Екипът е прекарал месеци в проучване на архитектурата, текстила, природата, изкуството, модата, хората и още, за да излезе с автентични идентичности за страните, в които Uber работи", казва Каланик.

Има и нов шрифт, който обхваща "Uber" надписа, наред с други неща. Това е Sans Serif, за който Каланик казва, че "ще ви помогне да видите Uber отдалеч".

 

 

 

 

 

 

Прочетете и това: Google ще инсталира безжични системи за зареждане на автомобили в своя кампус