Може би сте срещали надписа „Ти водиш“? В последния месец той фигурираше на банери в сайтове, в метрото, но и в рекламни клипове по телевизията. Днес вече знаем кой се крие зад тази кампания – Мтел. Телекомът отправя към българите посланието за нов начин на общуване по правилата на клиента, обясняват от червения оператор.

„Ти водиш“ се превръща в новото мото на компанията. Чрез него заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитаният от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват”, каза главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас.

 

 

Освен към клиентите кампанията е насочена също към служителите на телекома, които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката Мтел – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна, добавят от Мтел в прессъобщение.

Тагове: