Шлемът за добавена реалност HoloLens на Microsoft вече се продава в няколко държави и интерес към него има, твърди компанията. От началото на декември миналата година на пазара излязоха както т.нар. Developer Edition, така и Commercial Suite. Продавани през Microsoft Store, те струват по 3000 долара.

Сума като тази прави HoloLens недостъпен за средния потребител, но очевидно по-специализираният интерес към технологията е достатъчен за компанията.

"Не се опитваме да продадем стотици хиляди или милиони", признава Роджър Уокдън от екипа на HoloLens пред GSM Arena. "Това е скъп продукт, който все още няма масов характер."

Той и колегите му са напълно доволни от това, което HoloLens постига на пазара.

"Не мога да ви кажа конкретни данни, но продажбите се измерват в хиляди и това е чудесно. Такова постижение е всичко, което ни трябва."

Запитан дали е възможно занапред цената да намалее, Уокдън обяснява, че в момента HoloLens е в първата си версия и AR пазарът е още малък.

"Имаме стратегия за бъдещето, която следваме. Засега това е единственото устройство, което може да покаже на хората този нов път."

Виж още: G Suite вече се ползва от над 3 милиона бизнеса по света