Western Digital (WD) придоби SanDisk миналата година за колосалната сума от 19 милиарда щатски долара, а сега компанията представи два SSD диска - WD Blue и SanDisk Ultra 3D. Те са с идентичен капацитет, използват едни и същи контролери и имат идентични характеристики на работа. Дисковете се предлагат с капацитет от 256 GB, 2.5-инчови и M.2 формат на много разумна цена от 100 щатски долара. Те също предлагат 500 GB, 1 TB и 2 TB размери.

По-големите дискове могат да четат с 550 MB/сек и записват с 560 MB/сек, а 256 GB SSD е малко по-бавен (550 MB/сек и 525 MB/сек). Може би по-важното е, че всички продукти са със средно време на отказ (MTTF) от 1,75 милиона часа.

WD даде доста добро обяснение за това защо предлага идентични продукти под различни етикети. "Всяка една от нашите две силни марки - SanDisk и WD – има лоялни клиенти и канали за разпространение. Тези съвременни SSD дискове ще се харесат на много широк кръг потребители", заяви изпълнителният директор на WD Майк Кордано. С други думи WD иска да спести малко разходи за маркетинг, използвайки доброто име и на двете марки.

Тагове: