Продажбите на смартфони с марката Xiaomi напоследък леко намаляха, но китайският производител не се тревожи.

"На практика ние даваме телефоните, без да изкарваме никакви пари от тях. Бихме могли да продадем десет милиарда бройки и пак няма да имаме нито цент печалба", разкрива вицепрезидентът на компанията Хюго Бара.

Всъщност телефонният бизнес на Xiaomi не е свързан само с продажба на хардуер, а с постепенни и постоянни приходи от услуги в течение на много години. Компанията очаква печалбите да дойдат и от растящите продажби на уреди за умния дом и софтуерната им екосистема.

Към момента компанията вече утвърди позициите си в Индия и Азия като цяло и сега гледа към очакваната експанзия на северноамериканския пазар. Тя планира да разкрие напълно нов продукт по време на дебюта си на CES 2017 през януари. Подробностите са минимални и е доста вероятно той да не е изобщо телефон. Xiaomi е известна с това, че продава потребителска електроника от всякакъв тип - смартфони, фитнес тракери, електрически колела, роботизирани прахосмукачки и дори тенджери, припомня CNET.

Виж още: Sharp прави тематични Star Wars смартфони

Тагове: