Google направи своя инструмент за анализ на данни, наречен Data Studio, достъпен в повече от 180 държави.

Той беше част от Google Suite Analytics 360, обявен през март миналата година. Google Data Studio дава на бизнеса достъп до много полезен инструмент за анализ на данни и визуализацията им, който се интегрира с безбройните продукти на Google, за да създават интерактивни отчети и табла. Например потребителят може да комбинира информация от Google Sheets, AdWords, Google Analytics, BigQuery и YouTube, комбинирайки редица сурови данни за създаване на персонализирани отчети.

До октомври миналата година Data Studio беше достъпен само в САЩ, след което беше пуснат в още на 21 нови пазара, включително Австралия, Бразилия, Канада, Франция, Германия, Япония, Испания, Република Корея и Великобритания. Google все още не е публикувала имената на всички 180 държави, но една от тях със сигурност е България.

Платената версия предлага някои допълнителни ползи, включително възможността 200 "собственици" да редактират и управляват доклади, както и пълна фирмена поддръжка.

С отварянето до повече пазари Data Studio влиза в пряка конкуренция с инструмента Power BI на Microsoft, който вече е на разположение в над 100 страни.

 

Тагове: