Apple търпи критики от много време за това, че прави максимално трудни поправките по своите устройства от самите потребители, карайки ги вместо това да плащат солени суми за сервиз. Според вицепрезидента на Apple Кайл Андиър обаче, компанията всъщност губи пари от своя сервизен бизнес.

Спечели убийствен 4K OLED телевизор на Philips

„Всяка година от 2009 г. насам цената на нашите поправки надхвърля приходите от тях. Ние обаче продължаваме да настояваме да ги правим, защото при нас тези комплексни устройства се ремонтират безопасно и надеждно“, казва той.

Подобно твърдение наистина изглежда странно. В друг прочут случай Apple таксува 1200 долара за поправка, която друг сервиз направи само за 75 долара. Друг пример – извънгаранционна замяна на дисплея на iPhone X струва 279 долара през Apple, но само 170 долара в обикновен магазин.

Представителят на Apple обаче твърди, че поправки по устройството от необучени хора могат да създадат дългосрочни проблеми. Недобре завито винтче може да повреди батерията, която след това да прегрее или да се запали. Подобен аргумент също има логика, защото заглавията след пободен инцидент биха търсили сензация в експлоадиращия iPhone, премълчавайки факта, че той е поправен неправилно.  

Виж още: Как да поддържате красиво тяло и посредством модерните технологии

Тагове: