Въпреки че годината още не е свършила, LG Electronics вече направи оценка на тазгодишното си присъствие на българския пазар. Компанията очаква след коледното пазаруване да оцени ръста си за годината на 20%. Това е два пъти повече спрямо ръста на пазара на електроника у нас за 2010 г. Въпреки че някои сегменти на пазара отчитат спад, общата тенденция е за растеж с 10%. Най-голям е ръстът при телевизорите – 20%. Това е и сегментът, в който LG Electronics отчита най-големи успехи у нас. Управляващият директор на LG Electronics за България, Иван Иванов, коментира: „Горди сме, че от тази година сме лидер на продажбите при телевизорите в България с 40% пазарен дял при плазмите и 30% при LED продуктите.” Като цяло годината е доста успешна за LG в България. Иван Иванов допълва, че: „... при осезаем спад на продажбите на бяла техника като цяло, ние постигаме почти троен ръст на пазарния дял при пералните и 20% ръст на пазарния дял при хладилниците. Имаме и увеличение на продажбите на климатици, а при мобилните телефони също отчитаме ръст на пазарния дял, който достига 13%.”

 

За идната година LG Electronics вижда местния пазар в розови краски. Компанията не очаква съществени промени в цените на техниката догодина и прогнозира, че през 2011 г. местният пазар на електроника ще реализира среден ръст от около 15%. Възможно е дори общият оборот да достигне 1,5 милиарда лева. Очакванията са пазарните успехи на компанията да следват поне средните темпове на ръст за целия сегмент.

Източник: LG Electronics България

 

Тагове: