Webtrends анализира как Мрежата отрази първия ден на Световния мобилен конгрес. Обработени са новини и материали за изложението в Барселона, като е извлечена статистика за отразяването на марките, определени техни продукти и масовите операционни система. Статистиката показва, че при марките най-голям е отзвукът за Samsung (23,3%), следван от RIM (19,2%) и Sony (13,5%). Оказва се, че смартфоните все още водят по интерес (56,7%), но таблетите почти не им отстъпват (43,3%). На 13 февруари най-обсъжданият нов продукт е бил Galaxy Tab (45,4%), след който се нарежда линията Optimus телефони на LG (25,7), следвани плътно от интереса към iPad (20,3%). При операционните системи най-споменавана е Android (61,3%), като iOS и Windows 7 се борят за относително равен дял от новините за MWC 2011 – съответно 16,1% и 16,4%.

 

Пълните резултати от изследването можете да видите в галерията.

 

Тагове: