Също като Nokia, Motorola не е имала особено добро последно тримесечие на 2011 г. Компанията отчита 80 милиона долара загуба периода, което е голям спад спрямо 110-те милиона долара печалби за същия период през 2010 г.
Въпреки сравнително силните си предложения, най-вече в лицето на Motorola Razr (Droid Razr в САЩ), компанията е продала по-малко телефони спрямо четвъртата четвърт на миналата година - само 10.5 милиона. Общо продадените устройства за миналата година са 42.4 милиона, като 18.7 милиона от тях са смартфони. На фона на представянето на Apple (37 милиона смартфона само за едно тримесечие) и Samsung, резултатът далеч не е оптимистичен.
Главният изпълнителен директор на Motorola, Санджай Джа, споделя, че компанията продължава да гледа напред към възможностите, породени от предстоящото начало на партньорството с Google.