Smart AdServer представя на българския пазар иновативна система за управление на онлайн реклами. Компанията е водещ европейски доставчик на технологични решения за управление на онлайн кампании на агенции и медийни издания. Сред тях са изключително напредничави предложения като статистика в реално време, ефективен и лесен за употреба интерфейс, разработен с мисъл за потребителите извън IT бранша, неограничен и безплатен технологичен сервиз... Платформата позволява и управление на рекламни кампании за мобилни устройства като iPhone, iPad и и смартфони с Android. В нейните възможности влиза визуализиране както на стандартни дисплейни кампании, така и на използващите rich media формати.

 

За своите 9 години на европейския пазар Smart AdServer се радва на бурен растеж и солидни позиции. Компанията е основана едва през 2001 г., но вече има 180 клиента и обслужва 1300 сайта по целия свят. Сред клиентите на французите ще откриете Zed digital, Starcom, Mindshare, Mediacom, Mediaedge:cia, Universal McCann, Brilliant Media, както и група известни издатели: PIXmania, Reed Business, MSD Global, Axel Springer, Wolters Kluwer, Canal +, NRJ Global, La Vanguardia (grupa Giodo), Curse Gaming, Amiado. 

 

Първите си стъпки в България Smart AdServer направи чрез партньорството си с „Нетинфо”. Двете компании подписаха договор още през март тази година. Това е изключително силен старт за французите у нас, тъй като „Нетинфо” достига до 80% от родните потребители чрез сайтове като abv.bg, vbox7.com, gbg.bg, sportni.bg, dox.bg, vesti.bg, pariteni.bg, sinoptik.bg, vgames.bg, както и най-новият vcards.bg. Според статистиката на Gemius и Nielsen Online тези страници реализират трафик от над 1,1 милиона среднодневни посещения.

 

След провеждането на Webit Expo Smart AdServer планира да се бори за лъвския пай от родния пазар. Това разкри Jakub Oleksy, Business Development Manager CEE в компанията. Той допълни: „Горди сме да имаме толкова важен клиент като „Нетинфо“. Скоро ще обявим следващата успешно завършено партньорство в България. Водим разговори с водещи фирми, представящи българския интернет бранш.”

 

Тагове: