Онлайн социалните мрежи са получили пет процента от интернет рекламата през 2008 г., въпреки че този тип ресурси са посещавани от 41% от потребителите, сочи доклад на eMarketer.

През 2009 г. този показател се очаква да нарастне дори до 44%, а през 2013 г. - да достигне 52 процента. В САЩ социалните мрежи се използват от 79.5 милиона човека. От аналитичната компания обаче посочват, че въпреки нарастващата популярност на онлайн съобществата, тепърва им предстои да открият надежден бизнес модел.

Според няколко проведени по-рано изследвания, потребителите на онлайн социалните мрежи не обръщат внимание на рекламата в тях. Според данни на eMarketer, до 2011 г. годишният обем на приходите на social network сайтовете от реклама ще достигне 2.4 млрд. щ. долара.

Тагове: