Според изследването 75% от купувачите на нови автомобили през 2008 г. ползват интернет в процеса на купуването. През миналата година те са били 70%. Изследването показва, че значително се е увеличило и времето, което клиентите прекарват в интернет, търсейки информация - през 2008 г. клиентите на автомобили са гледали информация средно 6 часа и половина, преди да си купят автомобил, което е с 12% повече от 2007 г. Същевременно сайтовете, от които се ползва информация, са останали, общо взето, същите на брой, което означава, че клиентите са доста по-ангажирани с тях.
Резултатите, посочени от J.D. Power, потвърждават, че потребителите на интернет сайтове стават все по-жадни за информация. Изследването показва, че клиентите предпочитат като информационен източник трета страна. Т.е. ползват независими сайтове, за да получат информация за качествата на автомобилите, конкурентните модели, сравнителни цени. Освен това популярни сред потребителите са и потребителските онлайн форуми.
Клиентите използват сайтовете на производителите и дилърите, за да се ориентират най-вече за възможните опции за автомобилите, наличността и други условия, докато информация за самите автомобили получават от независими източници, съобщава агенция Speed-Press.
Коментари (0)