Само един месец след старта на LOOP, клиентите на най-младата мобилна мрежа в България вече са близо 20 000. Това доказва, че младите хора се нуждаят от собствено общество, в което да общуват. LOOP дава възможност на всеки българин между 14 и 26 години да говори за 1 стотинка на минута в мрежата на LOOP.

LOOP вече се превърна в популярна марка в България. Проучванията сочат, че близо 65% от българите вече познават LOOP. Това е забележителен резултат за току-що лансиран на пазара бранд.

От понеделник 14 август 2006 г., LOOP започва да предлага три нови мобилни телефони на изключително атрактивни цени. Motorola C139 със SIM карта ще струва 69 лева. Два нови модела - Siemens A31 + SIM за 79 лева и най-новият слайдър Siemens AL21 със SIM карта само за 129 лева, ще са достъпни изключително за абонатите на LOOP.

Уникална за България е друга инициатива на LOOP, изградена на принципа за създаване на ново потребителско общество, наречена Доведи приятел. От началото на август всеки клиент на LOOP, който доведе свой познат да се присъедини към най-младата мрежа в България, ще получи бонус от 10 лева. Те ще му бъдат приспаднати от следващата месечна сметка.

Тагове: