В анкетата миналата седмица ви попитахме как четете новини най-често. Преди известно време направихме сходно запитване, но е интересно да научим как се променят навиците на нашите читатели дълго след като Google Reader спря работа.

Най-много от отговорилите на анкетата споделят, че четат директно в сайтовете - цели 54.8%, което би трябвало да радва рекламодателите. На второ място са тези, които откриват линкове през Facebook, Twitter и други социални мрежи - 12.5%. RSS емисиите, били те през клауд услуга или локален файл, все още заемат дял от 9.1%, който не можем да пренебрегнем. На четвърто място са четящите новини в мейла, вероятно през бюлетини с 8.6%. Надявам се един от тях да е този на HiComm.BG. 6.1% от анкетираните предпочитат да четат в приложения, а 4.2% не могат да определят кой е преобладаващият източник. Едва 4.7% от отговорилите твърдят, че не четат новини.

Не пропускайте да отговорите и на новата ни анкета, в която ви питаме дали смятате, че Ello има шанс да успее. Тук може да разгледате резултатите от предходната ни анкета.