Привет, читатели и приятели!


Тук няма да пишем за някоя новина, за IFA, Microsoft или Nokia – оставяме ги за момент, за да ви кажем няколко думи за Стефан Стефанов, който завършва магистърска степен специалност маркетинг в Erasmus University Rotterdam, а в момента пише своята дипломна работа. А защо пишем за него? Тъй като той търси отговор на един интересен въпрос – за ефекта на потребителските ревюта върху решението за покупка. Нашата идея е да му помогнем, като попълним създадената от него анкета. Ние вече я попълнихме и се надяваме и вие да отделите малко време, за да помогнем на това младо момче и неговата амбиция – да представи една отлична дипломна работа, базирани на реални проучвания. Ще помогнете ли?

Трябва да знаете, че анкетата е на английски език!

 

Благодарим ви!

Анкетата на Стефан – амбициозен българин в Erasmus University Rotterdam!

 

Тагове: