Японският мобилен оператор NTT Do Co Mo взе решение да стъпи на клетъчния пазар в САЩ. Най-голямата японска компания от този сегмент ще предложи на американския пазар своята мобилна интернет услуга с добавена стойност iMode.

Според източници от компанията, цитирани от Japan Today, тя ще използва бизнес - модела на виртуалните мобилни оператори (MVNO - Mobile Virtual Network Operator). Това означа, че Do Co Mo няма да се ограничи до предлагането само на iMode като услуга, както прави това у нас, чрез оператора Globul, но няма да изгражда и своя клетъчна мрежа. Вместо това тя ще наеме честотен ресурс от AT&T или T-Mobile и ще предлага на своите потребители SIM карти, включващи услуги с добавена стойност, както и телефони.

NTT Do Co Mo е дъщерна компания на японския оператор Nippon Telegraph and Telephone, който е приватизиран през 1985 г. Компанията е сред най-големите мобилни оператори в света, заедно с China Mobile, Vodafone Group, T-Mobile, Orange и O2.

Тагове: