Почти две трети от потребителите (65 процента), анкетирани от световната компания за интернет метрика Nielsen Online, си признават, че гледат видеоклипове онлайн през работно време, т.е. от 9:00 сутринта до 17:00 часа вечерта от понеделник до петък, пише Ars Technica, цитирани от news.bg.

Това е пиковото време на гледане на видеоклипове. За отбелязване е, че в обедната почивка (визира се интервалът между 12:00 и 14:00 часа) клипове гледат една трета от запитаните, което е равно на 34% - почти половината от любителите на това занимание в работно време.

На второ място се нарежда интервалът от 6:00 сутринта до 20:00 часа вечерта - през това време се посвещават на видеоклиповете 51% от анкетираните.

Според Nielsen Online 49% са "ангажирани" с това след работа между 17:00 и 20:00 часа, а други 42% продължават до 23:00 часа. 51% от анкетираните гледат видеоклипове през почивните дни между 6:00 и 20:00 часа.

YouTube отново e най-популярният видеопортал с поток от кликове общо над 5 милиарда. Fox Interactive Media е на второ място по посещаемост, макар и с голяма разлика(потокът е около 250 милиона) и на трето място е Hulu с 206 милиона.

Тагове: