
1
/
3
Представители на Ford са се обърнали и към други китайски компании като Chery Automobile и Chongqing Changan Automobile.
През миналата година базираната в Диърборн, Мичиган, фирма отчете рекордна загуба от 14.6 милиарда долара, но въпреки това отказа налагащата сериозни ограничения подкрепа на щатските власти, каквато те оказаха на другите водещи компании в сектора на автомобилостроенето в САЩ.
Евентуалният купувач на Volvo Geely е най-голямата частна китайска компания в сектора, като покупката ще й помогне да стъпи на европейския пазар и ще й даде технологично ноу-хау.
От Geely вече са получили разрешение за покупката на шведската компания от страна на Китайската комисия за развитие и реформи.
През миналата година печалбата на Geely Auto нарасна, най-вече заради увеличените продажби на новите модели автомобили на компанията, като оборудвания с 1.3 литров бензинов двигател Панда".
През миналия юни Ford се раздели с Jaguar за 2.4 милиарда долара от индийската Ttata, а през 2007а продаде луксозната английска марка Aston Martin за 931 милиона долара на група от инвеститори.
Вероятно по-голямата или всичките част от средствата получени от продажбата на Volvo ще отидат в кредиторите на американската компания, тъй като активите на шведската фирма бяха част гаранцията на заема от 23 милиарда долара получен от Ford през 2006 година, припомня money.bg.
Коментари (0)
Може Да Харесате
Избрано от редактора
Селекция от статии и ревюта от редакторите на HiComm