Рекламната кампания, която ще продължи един месец, обхваща телевизия, преса и външна реклама и е разработена от рекламната агенция Ashley & Holmes. Телевизионният клип, произведен от Le Spot Productions показва динамиката в развитието на GLOBUL и връзката между компанията и нейните абонати чрез метафоричната история за капки вода, които се превръщат в могъща река. Печатната и външната реклама от кампанията носят същата визия и послание.
Към края на септември тази година абонатите на компанията наброяваха 2 881 499, Операторът отчете и рекордните 193 422 нови клиенти за третото тримесечие на 2006 г. като близо 47% от тях предпочетоха абонаментните програми на GLOBUL. В началото на август 2005 г. GLOBUL приветства своя 2 милионен абонат, който получи 2 милиона минути за разговори в мрежата на оператора.

Тагове: