Учени от университета в Лайпциг откриха връзка между характера на човека и името на пощенската му кутия.
Те изясниха също така, че участниците в електронната кореспонденция си правят изводи за характера на другите па техните адреси, съобщава електронното издание IDG News.

За основа на изследването били взети 600 адреса. Техните собственици били помолени да попълнят кратък тест за изясняване на чертите на характера.
След това стотина студенти се опитали по няколко скали да оценят доколко името на дадена поща им се струва невротично (neurotic), отворено (open), приятно (agreeable), самовлюбено (narcisstic) или екстровертно (extroverted).

Оказало се, че студентите били склонни да пренасят имената на пощенските кутии върху техните собственици.
Така например според тях собствениците на адреси, в които се срещат думи от рода на little (малък), sweet (сладък), bunny (зайче) за по-контактни и стараещи се да се харесат, но в същото време и по-склонни към неврози.
В същото време притежателите на кутии с думи thebest (най-добрият) и king (крал) били сметнати за самовлюбени.

Според учените не е възможно да се избере неутрален адрес. Избирайки име за пощенската си кутия, хората винаги дават някаква информация за себе си.

Тагове: