
За първи път у нас Heineken внася новаторската технология augmented reality. В превод името означава „засилена реалност" и съчетава реалността с виртуалната реалност, като проектира или засилва визията на дадени елементи от обкръжаващата ни среда чрез компютърно генерирани образи.
Технологията е част от новосъздадения сайт на марката www.heinekenmusic.bg. Всеки, включил се в турнето на Heineken, получава специална VIP карта, която може да активира през музикалния сайт. Именно картата е ключът към augmented reality и наградите на Heineken. От двете и страни са изобразени специфични символи - глиф и цифров код, които регистрират участието на всеки потребител.
Необходимо е единствено картата да се постави пред уеб камерата на компютър, така, че да се фиксира т.нар. глиф върху визията на екрана. Успешното разпознаване на глифа в сайта стартира 3D анимация, внесена във флаш видео, като същевременно се валидира кодът за участие в играта. Водени от идеята за уникално забавно изживяване за феновете на бирата и музиката, генерирано чрез новите технологии, Heineken създават платформата Heineken Star World Tour. Цялостната разработка на augmented reality модула и 3D анимацията отнемат 2 месеца на агенция AKQA.
За повече информация и предстоящи партита следете отблизо www.heinekenmusic.bg и фейсбук на http://www.facebook.com/heineken