Gallery "4755"
MySpace, съвместно с EMI Music, Sony BMG Music, Universal Music Group и Warner Music Group, предлага от четвъртък на своите потребители новa музикална услуга. Те вече могат да слушат любимата си музика безплатно на своя компютър. Предложението е финансирано от големи компании като McDonalds, State Farm и Тoyota. Парчетата могат да се закупят с едно натискане на мишката, в Amazon.com. Понастоящем MySpace разполага каталог от пет милиона песни. Те ще могат да бъдат избирани и подреждани с помощта на приставката MyMusic-Tool-Set. С нея потребителите ще могат още: да купуват музика, да подреждат плейлиста, която да включат в MySpace профила си, както и да слушат музиката на своите приятели.
Първите реакции за MySpace Music определено бяха положителни. Майкъл Ейрингтън, от TechCrunch например, определя тази услуга като важно развитие в областта на музикалния бизнес. Потребителите ще имат нова, вълнуваща възможност да преживеят музиката. Освен това платформата дава възможност на музикалните компании и техните изпълнители да рекламират продуктите си и да продават билети за концерти.
Маршал Къркпатрик от Read Write Web хвали интерфейса на MySpace Music, с оглед на създаването на плейлиста чрез Drag & Drop и предлагане на плейър, който продължава да свири, дори и след затваряне на MySpace профила.
Дейвид Чартър от Ars Technica вижда в MySpace Music естествената еволюция на социалните мрежи, която дава възможността на творците да презентират по-лесно музиката на публиката си. За разлика от продажбата на дискове, онлайн продажбите на дигитална музика са много по-обещаващи. MySpace има над 80 милиона потребителя. Всеки един от тях ще има достъп до това музикално предложение.
Текст: Любена Антонова
Коментари (0)