Американската компания IBM разработи социална мрежа, насочена изключително към корпоративните потребители. Проектът се нарича Bluehouse и обединява популярни функции на социалните мрежи с бизнес възможности, като уеб - конференции и обмен на документи. Припомняме, че той беше представен от специалисти на "голямата синя" още през януари тази година.

Подобно на останалите онлайн социални мрежи, в него всеки потребител ще има уникален профил и ще може да участва в различни общества и групи, но според своите бизнес интереси.

Комуникационните възможности включват още обмен на кратки съобщения, а един от акцентите на Bluehouse е върху високата степен на защита на данните. Друга интересна функционалност ще бъде възможността потребителите да работят по съвместни проекти в рамките на новата социална мрежа. Според представители на IBM, едно от предимствата на Bluehouse ще бъде улеснената възможност за работа на малките и средни предприятия.

Към момента е достъпна само бета версията на IBM Bluehouse, а тестовете на мрежата трябва да приключат през следващите няколко месеца. След това ще бъдат официално обявени правилата за работата с нея. Припомняме, че най-популярната социална мрежа, акцентираща върху бизнес контактите, днес е LinkedIn.

Тагове: