Наскоро основният конкурент на платформата за публично финансиране Kickstarter, Indiegogo, получи финансова инжекция на стойност 40 милиона долара.

Със сумата екипът зад сайта планира да разшири дейността си глобално, както и да наеме професионалисти, които да работят по персонализация на страниците на проектите и да подобрят мобилното присъствие на платформата.

За разлика от Kickstarter, Indiegogo не изисква проектите да достигнат първоначално зададената си цел. Те могат да получат събраната в срока сума и да се възползват от нея, допълвайки финансирането със собствени средства или инвестиция от трета страна. Именно затова Indiegogo носи репутацията на "План Б", в случай, че Kickstarter проектът се провали.

ругата основна разлика спрямо Kickstarter е свързана с характера на проектите — Indiegogo не задължава те да са креативни, осигурявайки платформа за благотворителни дейности, например. 40 милиона долара може и да не са достатъчни за отнемане на титлата на Kickstarter.

От началото на съществуването си Indiegogo е финансирал проекти на стойност едва 98 милиона долара, докато Kickstarter вече отчита над 612 милиона долара.