Gallery "5387"
Изследователи от университета Lehigh в Пенсилвания представиха проучване за възприемчивостта към нови технологии. На върха стои Япония, където новите джаджи отнемат едва 5.4 години да навлезат в масова употреба. Норвегия, Швеция, Дания и Холандия формират челната петица, следвани от САЩ (6.2 години). Изненадващо Великобритания и Франция са изпреварени от държави като Белгия и Венецуела. В дъното на таблицата се намират Виетнам и Китай, където иновациите навлизат чак след 13.9 години.
Дийпа Чандрасекаран, професор в университета Lehigh, казва: "Все повече продукти се представят на пазара в бързи темпове и способността на една нация да възприеме всички тези промени е истинския индикатор на това доколко е иновативна тя."
Проучването разкрива, че средното време за възприемането на продукти свързани със забавление (7.3 години) е по-бързо отколкото на работни технологични устройства (11.8 години).
Коментари (0)