LG обявиха днес цели 46% ръст на своята нетна печалба за второто тримесечие на 2012 г. спрямо същия период предходната година. Въпреки продължаващата рецесия оперативните приходи на компанията между април и юни са се увеличили значително на годишна база. По-доброто представяне в сферата на домакинските електроуреди и домашното забавление в сравнение с второто тримесечие на 2011 г. компенсира спада в приходите от бизнеса с мобилни устройства на LG.
Благодарение на комбинацията от по-качествени продукти, стратегически фокус върху развиващите се пазари и сериозни намаления в цената, нетната печалба на LG през второто тримесечие достигна до 159 милиарда корейски вона (138,02 милиона щатски долара). За същия период оперативната печалба нарасна повече от два пъти до 349 милиарда корейски вона (302,95 милиона щатски долара). Въпреки че на фона на първото тримесечие приходите през второто се увеличиха с 5,2 на сто, на годишна база отбелязаха спад от 10,6%, достигайки 12,86 трилиона корейски вона (11,16 милиарда щатски долара). Това се дължи на по-ниските продажби на стандартни мобилни телефони и слабото търсене на ИТ продукти.
LG Home Entertainment Company отчете значително по-висока оперативна печалба през второто тримесечие в сравнение със същия период на 2011 г. Доброто представяне се дължи до голяма степен на ръста в продажбите на продукти от висок клас и подобреното управление на веригата за доставки. Така оперативната печалба нарасна повече от два пъти на годишна база и достигна до 216 милиарда корейски вона (187,5 милиона щатски долара). Продажбите спаднаха с 5,8 на сто спрямо същия период преди година до 5,48 милиарда корейски вона (4,76 милиарда щатски долара), но бележат ръст с 2,8% спрямо предходното тримесечие. Популярните телевизори на LG - CINEMA 3D, ще продължават да генерират приходи през втората половина на 2012 г. и имат потенциал да се превърнат в най-продавания продукт в 3D сегмента в световен мащаб.
След положителните резултати през първото тримесечие на годината LG Mobile Communications Company изпита трудности през следващия период и отчете оперативна загуба от 57 милиарда корейски вона (49,48 милиона щатски долара). Това се дължи на по-високите маркетингови разходи за представянето на нови продукти през периода. Цялостните приходи намаляха с 28,5% на годишна база до 2,32 трилиона корейски вона (2,01 милиарда щатски долара) в резултат на намаляващите продажби на обикновени мобилни телефони. За сметка на това доставките на смартфони се увеличиха до 44% от продажбите в това направление и отбелязаха ръст от 36 на сто спрямо предходното тримесечие. С това те затвърдиха позициите на LG при LTE телефоните. Компанията планира да представи на пазара нови LTE модели през втората половина на годината, които ще се появят първо в страните с развита 4G мрежа, в това число Северна Америка и части от Европа и Азия.
LG Home Appliance Company отбеляза тройно по-голяма печалба през втората половина на 2012 г. и достигна 165 милиарда корейски вона (143,23 милиона щатски долара) спрямо същия период на предходната година заради оптимизирания продуктов микс и подобрената ефективност на разходите. Приходите също нараснаха до 2,88 трилиона корейски вона (2,5 милиарда щатски долара) благодарение на ръста в продажбите на развиващите се пазари. Компанията очаква резултатите от продажби през втората половина на годината да бъдат по-високи, тъй като в момента се наблюдава слабо търсене на развитите пазари.