
След като месеци наред М-Тел имаше затруднения с обслужването на клиентите си, компанията се върна към нормалния си ритъм на работа. По този повод телекомът обяви атрактивни отстъпки – както за лоялните си потребители, така и за онези, които не са изчистили задълженията си. Лоялните клиенти, които са изплащали сметките по фактурите си в срок без забавяне между септември 2010 г. и март 2011 г., ще получат 10% отстъпка при покупка в брой в М-Тел магазин. Отстъпката е еднократна и е валидна до края на годината. М-Тел ще се свърже лично с всички потребители, които спадат в категорията на лоялните клиенти.
Онези, които не са успели да покрият задълженията си навреме, могат да се възползват от т.нар. „Следобедна отстъпка”. Тя представлява 5% отстъпка при издължаване на всички натрупани задължения в брой и важи всеки ден от 13:00 ч. до 16:00 ч. в магазините на М-Тел, Хенди и Офис 1 Суперстор. Предложението важи до края на месец юни.
М-Тел обяви, че издадените през месец юни фактури ще имат удължен срок за плащане. Стандартният срок ще бъде продължен с 28 дни.