Редизайнът е аналог на посланието, което М-Тел иска да отправи към своите клиенти, а именно ценностите на компанията - иновативност, доверие, общност. В резултат от проучванията става ясно, че настоящото лого се възприема най-добре от всички останали предложения, сред които и такива за пълна промяна на знака. Клиентите биват привлечени най-вече от типично изписаното М. Според тях то е израз както на модерност и динамичност, така и на стабилна компания, отворена към нови идеи.
Предвид това, логото е обновено, без да се загубят основните му черти и характер. Като резултат е запазена формата на буквата М, която се оказва най-добрата и най-разпознаваема част на марката. Наблюдава се лек, но забележим 3D ефект, като тази по-модерна характеристика подчертава идеята за иновативност. В знака е запазена и цветовата гама, като й е придаден малко по тъмен нюанс от предходния. Това прави логото по-стилно, елегантно и утвърждаващо.
По повод своята обновена визия, М-Тел ще предложи на своите абонати няколко промоции. За улеснение на клиентите, 15 продукти и услуги на компанията вече могат да бъдат тествани в магазините на М-Тел.
Коментари (0)