Компанията Microsoft подписа договор с комедийния актрьор Джери Зайнфелд (познат ни от сериала от 90-те години Зайнфелд , б. ред).

Той ще участва в ПР-акция с бюджет от 300 милиона долара, насочена към изменение на негативното отношение към операционната система Windows Vista.

Практиката да се канят известни комици не е нова, отбелязва електронното издание 3DNews и припомня подобна кампания на Apple преди време.

Според информациите Microsoft ще плати на Зайнфелд 10 милиона долара за ролята му, която се състои в рекламиране на лозунга Прозорци, не стени (Windows, Not Walls), в който се акцентира върху разрушаването на бариерите, които пречат на съединяването на хората и идеите.

Производителят вижда необходимост от подобна кампания във факта, че проблемът с Vista е по-скоро негативното възприемане, отколкото някакви технически проблеми в операционната система.

Тагове: