Софтуерният гигант Microsoft обяви днес, че планира да придобие компанията Rapt, която разработва инструменти за анализ и провеждане на рекламни кампании в интернет.

Финансовите параметри на сделката не бяха оповестени. Засега е ясно, че Microsoft иска да интегрира бизнеса на тази компания с технологията на фирмата за онлайн реклама aQuantive, която бе купена през миналата година от корпорацията, основана от Бил Гейтс.

Рекламиращите в интернет пространството имат комплекс от нужди, за които им е необходимо специално внимание и партньорство, което да им помогне да решат своите проблеми, обясни причините за покупката старши вицепрезидентът на Microsoft в областа на рекламата Брайън Макандрюс.

В момента услугите на Rapt ползват такива солидни компании като Expedia, Dow Jones, The New York Times, Yahoo, Microsoft (!?), MTV Networks, NBC Universal, Reuters и USA TODAY.

Тагове: