Продуктите и услугите на Нет Инфо.БГ АД привличат интереса на ерудирана, отворена към света и развитието на новите технологии аудитория. Данните от национално представително за интернет потребителите изследване, проведено от GfK Bulgaria през месец май 2006г. показват, че 77,9 % от общата интернет аудитория посещава мрежата от сайтове на компанията поне веднъж седмично.
Така Нет Инфо.БГ АД се налага като успешна и динамична компания за медийни продукти и услуги в интернет среда. За да задоволи нуждите на потребителите и да бъде част от интернет ежедневието на всеки българин, Нет Инфо.БГ АД разработва и поддържа три основни типа продукти и услуги. Това са уеб сайтове, предлагащи комуникационни услуги (abv.bg и ABV*ICQ), информационни услуги (netinfo.bg, sportni.bg), и портали, справочници и търсачки (gbg.bg и партньорски).
Според резултатите от същото изследване, проведено от GfK Bulgaria, интернет се асоциира с трите основни функции, които предлагат и продуктите на Нет Инфо.БГ: 71% от потребителите свързват интернет със сърфиране (търсачки и портали). Според 55% от потребителите интернет е комуникация (електронна поща и инструменти за незабавна комуникация). Интернет е достъп до информация за 53% от аудиторията (справочници и електронни медии).
Трите основни продукта на компанията, които според представителното проучване на GfK Bulgaria заемат челни позиции всеки в своята категория, привличат вниманието на образована и любознателна аудитория.

Тагове: