През 2010 г. разходите за реклама в интернет на Стария континент ще нараснат със 7.6%, а през 2011 г. ръстът вече ще достигне 15 процента. Това става ясно от доклад на Европейската асоциация за интерактивна реклама EIAA.

83% от рекламодателите, участвали в запитването са заявили, че още през тази година техните бюджети в интернет медии ще нараснат. За 2010 г. подобни са очакванията на 94% от запитаните.

Интересно е също, че 36% от рекламодателите са увеличили своите разходи за онлайн реклама още през втората половина на тази година. За първите шест месеца този процент е 28.

Проучването е потвърдило също, че един от най-активно развиващите се пазарни сегменти е мобилната реклама. Всяка трета организация, участвала в запитването, включва разходи за мобилна реклама в своята стратегия.

Тагове: