Gallery "5903"
Делът на интернет рекламата за тази година е между 3 и 5% от общия пазар в страната и ще достигне 24 млн. лв., сочат данните на НетИнфо.БГ. "През 2009 очакваме в интернет да се продава повече реклама на по-ниски цени", съобщиха от НетИнфо. Това ще се изрази в ръст на пазара от около 50%.
Наскоро НетИнфо, мажоритарен собственик на най-големия хостинг доставчик с 14 хил. клиенти host.bg, подписа споразумение с Google, което оторизира компанията да стане риселър на гиганта и да предлага на малкия и средния бизнес управлението на рекламна кампания със скромен рекламен бюджет. Методът представлява по ключови думи сайтът на компанията да излиза най-отпред в списъка на търсачката, фирмата ще плаща само когато клиентът посети сайта. Цената на един клик зависи от два параметъра - конкуренцията за тази дума и доколко сайтът е ценен.
От host.bg твърдят, че за един клик може да се платят от 5 ст. до 50 лв. Първият им клиент засега е Сони Ериксон България. Очакванията на бранша са през 2009 оборотът на тази реклама да стигне 10 млн. лв. у нас.
От сп. BusinessWeek
Коментари (0)